در بازدید رئیس رسانه ملی از نمایشگاه رصتا چه گذشت؟ | افتتاح دو سامانه جدید +تصاویر

رئیس صدا و سیما صبح امروز پس از افتتاح رسمی این رویداد، از غرفه‌های مختلف بازدید کرد.
رئیس صدا و سیما صبح امروز پس از افتتاح رسمی این رویداد، از غرفه‌های مختلف بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۴۰

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر‌ ایران (رصتا)، او ابتدا در جریان فعالیت‌های غرفه‌هایی چون فیلم نت، سرزمین هوشمندپاد، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، همراه اول، کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری، سکوی لنز ایرانسل، روبیکا، تلوبیون و… قرار گرفت.

جبلی در حین بازدید از غرفه تلوبیون، صفحه رسمی ساترا در این پلتفرم را نیز افتتاح کرد. صفحه ساترا به‌منظور ارائه محتوای مورد تایید ساترا در تلوبیون که ۳۰ میلیون مخاطب دارد و استفاده از تبلیغات و زیرساخت‌ توزیع محتوای دیجیتال و درآمدزایی از ترافیک مصرفی مخاطبان تلوبیون ایجاد شده است.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما پس از افتتاح این صفحه عنوان کرد: سکو هرچه بزرگ‌تر باشد، مسئولیتش سخت‌تر است. این اتفاق به‌منظور وصل شدن خدمت تلوبیون به ساترا اتفاق افتاد و حجم اطلاعات را بالا می‌برد و مسبب پیشرفت است؛ این اتفاقی لازم و ضروری بود که مصداق بارز هم‌افزایی است.

همچنین رئیس صداوسیما در غرفه ساترا در جریان پایش محتوای فضای مجازی قرار گرفت. این سامانه‌ برای ارزیابی محتوای درخواست‌کنندگان مجوز جدید، رصد محتوای تبلیغات، رصد محتوای کسب و کارهایی که درخواست تبلیغات از آنتن صداوسیما دارند، پایش محتوای نامناسب در کانال‌ها و… ایجاد شده است.

رئیس رسانه ملی در این بازدید همچنین سامانه میزان ارزیابی و رتبه‌بندی را افتتاح کرد. این سامانه بر اساس مولفه‌ها، شاخصه‌ها و سنجه‌ها طراحی شده و محورهای هشتگانه تنظیم‌گری ساترا را شامل می‌شود و مردم نیز در آن می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌ها و شکایات و …  اقدام کنند.

همچنین جبلی در جریان تعاملات بین‌المللی ساترا و ابعاد تنظیم‌گری هشت‌گانه ساترا در حوزه‌های محتوایی، اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و ... قرار گرفت.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها